Click Me, U Love Me

Follow Blog Saye

Wednesday, February 3, 2010

Berjimba di Hari Wilayah...

yehaaa!!!hari wilayah cuti...bestnyer...
so aku n ummi aqeef dah merancang xtvt kami..
almaklumla suami2 kami kije...termasuk la hubbyku yg kije kat selangor..hahaha
padan muke hubbyku xcuti..jeles sungguh dier..
eyh...nk citer sal xtvt kami neh..pagi tuh bangun terus mandikan auni..
tp bukannye nk bwk auni g jenjalan..haha
tp nk anta auni umah bby sitter..
ummiaqeef pon same gak..kate pakat kan..hahaha sangat jahat kami neh mengpost anak di ari cuti...
pastu kitowang pon gi alamanda...ooopss seblom tuh nk gitau hubby aku izinkan taw i berjimba2..(kowang taukah ?)
ye la time ne je lah pon aku nk berjimba tanpa sayang2ku..huhu
cik hubby pon kate dah aku cuti leh jerk gi berjimba2...plak tuh ngan ummiaqeef...hehehe
kitowang nk tgk muvie 2 Hati 1 Jiwa...biler masuk je kat cinema tuh, xramai orang ...
sungguh best nk gelak kuat2..hahaha...citer ne best, kelakarama..n last sekali kan touching...meleleh2 air mata aku neh..hehehe..sedey tau ...
pastu gi makan SR..huhuhu bestnyer.... 
the gi tgk booth Les Copaque Upin Ipin kat ruang legar Alamanda..huhu


sempat ummiaqeef bersopping baju kat Nicci..hahaha..aku?tgk sajok....
best giler gi berjimba2...pasne leh planning lg yerk ummiaqeef..
dah petang baru la igt auni, hahaha...
tapi sempat ag balik tuh seblom amik auni, aku kemas umah yg cam tongkang pecah...hehehe
yela kan nti kene perli ngan cik hubby cos umah xruper umah..hahaha..
biler hubby masuk je umah, die terus ckp ngan anak dara aku..
"haa..barulah nmpk cam umah auni" ..perli akulah tuh..
sebb baik dah kemas..
malam tuh, aku kepenatan n ketidoran awal...membiarkan auni ngan ayahnye..hahhaa

2 lovey dovey:

ummiaqeef said... [Reply]

nak amik gambar ngan upin ipin tu x dpt..siot je..

mama_auni said... [Reply]

ramai kan..xperla ..aku dah penah ade gambar ngan diorang..hehe

♥ Auni' is 4♥

♥ Auni' is 4♥

♥ HEPY BUFDAY ♥

♥ LOVEY DOVEY ♥