Click Me, U Love Me

Follow Blog Saye

Wednesday, February 3, 2010

kegilaan sopping ku

skang ne aku gi memane mesti nk menyoping...
tapi kan bukannyer dok sopping baju aku ker, kasut baru aku ker, ataupon ape je..
tiada kene mengena ngan aku okeh...hahahaa
aku skang ne tgh menggila membeli n menyoping baju, dress utk anak dara aku sowang tuh...
cam ari sabtu last week, kitowang gi Plaza Alam Sentral (PAS) 
kononnyer my hubby nk beli suar kije dier, 
n aku pon nk numpang arr sekaki nk  rembat jeans...almaklumla saiz aku skang neh..hehehe
jeans lame xmuat dah..so nk cari baru..
tapi tujuan asal tuh da menyimpang...
tatkala mata ne menumpu kepada baju2 baby yang tgh sale..huhuhu
patutlah ade Baby Fair ghupernyer..
pe lg kaki ne laju jek pegi, n tangan aku ne ngan seberapa pantas dok pilih baju selai demi selai..hahaha..smpikan hubby dok cari aku ...cal aku pon aku xpasan..hahaha
punyer la giler, aku rembat la 5 elai kat ctuh...hahhaa

pastu gi kompleks Shah Alam pon sempat rembat 2 elai dress sweet utk auni...Gilosss okeh!!!
balik tuh gi beli barang dapur kat Tesco Shah Alam, sempat agi rembat 2 elai baju auni kat ctu...kalo lame lg aku jalan, mau abes duit aku...
memang mama auni ne dah gilos baju mu sayang..hahaha
alahai auni, seb baik la anak mama baru sowang neh...hehhee
mama auni ne sanggup xsopping baju sendri..ahaks...
ye la lepas geram kot, sebab dulu teringin nk ade adik beradik pompuan...
tp sudahnyer, aku sowang je anak tunggal pompuan...
so biler dapat baby gurl, aku cukup suker..hahaha
sabar mama, simpan duit tuh..isk isk..ayah pon pening tgk perangai mama neh..hahaha



ne la hasilnya dalam masa sehari jek...

4 lovey dovey:

I B U E L I S H said... [Reply]

hahaaa siot saje... same saje kite....gilee ko bayak gilosss baju auni heee

mama_auni said... [Reply]

hahaha..tau xpers...tu baru setengah hari...hehehe

ummiaqeef said... [Reply]

nak jugak baju...

mama_auni said... [Reply]

nak jugek...hehhe

♥ Auni' is 4♥

♥ Auni' is 4♥

♥ HEPY BUFDAY ♥

♥ LOVEY DOVEY ♥