Click Me, U Love Me

Follow Blog Saye

Wednesday, February 3, 2010

Menang hadiah Cabutan Bertuah..horeyy




ne ttg kisah Cabutan Bertuah MDM 2010 yg aku masuk...
xtually aku pon xtau la aku dapat jugak Lucky Draw neh...
kebetulan saje bukak belog di time bowink...
tiber2 mataku terpaku..hahaa..ayat xhengat..terpandang kat ruangan komen yg mengatakan aku dah menang salah satu cabutan bertuah itu,
thanx to MDM k...xsangka i pon bertuah tau..sebab nyer slalu join xpenah nyer bertuah...hahaha
hadiah nyer dah diterima last week....


hadiahnyer memg best, by da way..kebetulan memg nk beli barang kat guardian...
then dapat lak voucher guardian, hehehe..dapat la diskaun ..hahaha
best2..jimat duit aku..huhu..thanx again to MDM..lenkali buleh buat lg..huhu



0 lovey dovey:

♥ Auni' is 4♥

♥ Auni' is 4♥

♥ HEPY BUFDAY ♥

♥ LOVEY DOVEY ♥