Click Me, U Love Me

Follow Blog Saye

Monday, April 19, 2010

Citer Hari Minggu

pg smlm kemas umah cket2..
clearkan aper yg patut..
cuci kain baju...kumpul sampah yg nk dibuang..huh penat...
sebb baik la darlink hubby tolong..pulak tuh senang kije sbb auni tdo lena..hehehe
xmo kejut die..nti die jadi tukang kacau..hahaha
punyer sibuk kemas, smpi xsedar dah kul 2..
pstu hubby ajak kuar sbb die dah lapar..hehehe
penat kemas umah..
kitowang pon gi je Alamanda (tempat terdekat)....
then aku ajak hubby makan kat sini :
igtkan saje jek ajak die..pastu biler nk melencong ke tmpt lain,
hubby ckp, "kate nk makan Kenny Rogers"..hehhee
aku pon pe lagi panjang jek langkah..

masuk jek dalam tuh, aku terus order..almaklumla orang nak belanje..hehe


Beef Bolognaise Spagetti (hubby makan)


Quarter Meal A-La-Carte (hubby makan)


Kenny Quarter Meal (aku mkn)
side dishes - mashed potato, macaroni & cheese, coleslow
seb baik auni leh jugak makan mashed potato tuh...

cappucino iced blend (aku)


choclate extremee ice blend (hubby)



sempat gak kitowang tapau mufin die yg best tu 1/2 dozen..hahaha
muffin ne ade 3 flavor, so kitorang amik setiap flavor tu dua..
sangat sedap..huhuhu

thanx to darlink yer sbb belanja wife die neh...


0 lovey dovey:

♥ Auni' is 4♥

♥ Auni' is 4♥

♥ HEPY BUFDAY ♥

♥ LOVEY DOVEY ♥