Click Me, U Love Me

Follow Blog Saye

Monday, April 19, 2010

tukang kemas or tukang sepah?

ne adelah citew last week yek kwn²ku sumes..
xtually auni skang ne biler naik walker semakin lasaknye..
sume mende nk dicapai...
kalow nk letak diew kt bawah, lg la panjang langkah nyer nk jadi tukang kutip sampah kat umah aku tuh..hehehehe..nk perli mama la tuh umah bersepah nk tolong kutipkan..
cehh..xbek kamu ini auni..pepaham jek la mama no time nk kemas tuh ..hehehe
berbalik pd citew walker td, 
skang ne kalo nk bg diew mkn dalam walker pon payah ..
sgt xduk diam okeh...
terpaksa la belikan  baby chair ...
adoii pstu kalo aku leka jap, die mula la wat kije..capai sume barang...
n paling xtahan sekali, auni ne slamber kodok jek masuk bilik yg gelap...
utk kowang taula kan, aku kalo dah mlm tu tutup sume lampu melainkan lampu dapur ajekss..
jimat letrik..hahaha...xde la saje jek tutup lampu sume..
tp budak kecit ne slamber ngan kete walker die menyusuri lorong2 gelap..heheh'tarak takut ini worang...penah sekali dah nk tdokan die, aku g mandi..
gelap neh, die leh bangun n meniarap masuk bilik gelap..
sebb baik aku pasan ..hissh budak kecit ini bikin jantung gwa turun naik..hehehe
mls nk citew panjang dah..layannnn...

percubaan utk menarik wayar charger enpon..seblom tuh cover ngan tgk TV luh..

tgk la tuh die dah kuarkan baju kotor die dalam bakul...
biler time nk lipat baju pon die sebok jek..heheheh
penah die asik tarik aku nyer bra tuh, aku yg notty neh pakaikan jek bra tuh, pstu mula la diew rimas n aku pon kene marah ngan daddy diew....hahahah..sgt notty ini mama..





0 lovey dovey:

♥ Auni' is 4♥

♥ Auni' is 4♥

♥ HEPY BUFDAY ♥

♥ LOVEY DOVEY ♥