Click Me, U Love Me

Follow Blog Saye

Wednesday, April 21, 2010

Citer seram..mau percayakah?

tgh aku dok tekun menengok PC...
tiber2 ade opismate aku ne datang kat bilik aku..
die tanyer aku ade datang opis x petang smlm?
aku ckp la aku MC smlm, so xde la datang opis kan..
pulak tuh die ckp die nmpk aku tgh duk kat kusi kat bilik aku ne...
mase tu jam dalam kul 4 ptg..
siap bgtau aku pakai baju kurung biru...aikk..
bukan ke pelik tuh..camne aku ade kat cne lak padahal aku kt umah...
pstu die lak takut nk tego aku...hehee
pg ne datang terus datangt tanyer kat aku...
seram gak ne..ye la ramai jugak la yg xde kat opis ne smlm...
aku anggap ne andaian die jek..
mungkin die tersalah pandang...
atau ade org yg ganti tmpt aku neh..mayybb...huhuhu.....

0 lovey dovey:

♥ Auni' is 4♥

♥ Auni' is 4♥

♥ HEPY BUFDAY ♥

♥ LOVEY DOVEY ♥