Click Me, U Love Me

Follow Blog Saye

Wednesday, April 14, 2010

Holiday Trip - PD....Day 2

hari kedua, kitorang brekfes dulu pe yg ade kat apartment.. siap2..then turun ke pool... seblom tuh aku pon siap2 kan auni utk swimming..hehehe yg paling xsabar nk g pool tuh , adik ipar aku yg kicik tuh ngan dotter biras aku.. sgt suker biler nmpk pool, dah xsabar nk terjun..asik tanyer jek biler nk turun pool.. aku pulak kononnyer juz turun utk tgk je, n sambil2 nk celup2 badan auni ... tp terpaksa gak aku masuk dalam air memandangkan kerisauan kat auni yg cukup suker biler jumpa air..tp yg sedihnyer aku xpandai nk swim..jeles aku ngan mr hubby... ade sekali insiden kononyer aku nk berpaut kat belakang hubby, tp die sgt notty okeh.. die plak saje jek nk jatuhkan aku..n aku hampir terkapai2 lemas.. sakit idong aku masuk air..konon nk ajar aku swim, tp die nk kenakan aku..so notty ar u darlink...auni pulak smpi xnak naik....nti mama anta swimming class ye cayang,..





auni yg dah kepenatan n ketidoran ..hehehe


tghari tuh pas swimming, kitowang g jalan2 kat Telok Kemang , pastu jalan2 kat sekitar bandar PD..windunyer kat pekan PD neh...dulu jenjalan ngan kengkawan naik bas..hahaha..akat telok kemang, sambil2 tgk org mandi n main jet ski, banana boat..kitowang sempat la beli barang utk kenangan...





ptg tuh, balik dari jalan2 igt nk g jalan2 kat pantai..
hubby ajak ai naik banana boat....
tp sedey sbb time nk mandi tuh air tgh surut..hahaha
so pe lg mandi jek kat swimming pool..
kebetulan baru belikan swimming suit utk auni..
so dapat la celup2 badan auni kejap..kebetulan nk ujan lak pastu..
malam tu aku n hubby tapau mknan dari luar, sbb masing2 da xlarat nk kuar..





0 lovey dovey:

♥ Auni' is 4♥

♥ Auni' is 4♥

♥ HEPY BUFDAY ♥

♥ LOVEY DOVEY ♥