Click Me, U Love Me

Follow Blog Saye

Wednesday, April 14, 2010

kenapa mesti nasi tu mentah?

tghari tadi lunch lapo sgt...
perut aku bunyik2..
ne la akibatnye kalo xpose..
tp bkn aku xnak pose, mslh probnyer aku xleh nk pose...
kene tgu 7 hari baru leh pose..faham x kowang..hikhikhik..
berbalik pada citer tadi...
aku amik nasi & lauk kat kedai yg dah bese aku mkn...
aku amik kuah asam pedas, ikan sambal ngan pajeri...
sekali dah smpi meja ne, dah siap baca doa (baca Bismillah..),
aku pon terus ngap..
sekali aku rase lain mcam..terus aku kuarkan balik pe yg aku mkn..
adoiii SPOILL betul la..
aku ckp la ngan sorg opis mate (Cik Hajar) psl nasi aku..
rupe2nyer die pon same..n then my officer (Pn. Sab) n ummiaqeef pon ckp mende same..
xpasal kitowang gi beli nasik je kat kedai lain...
perghh kalo aku makan jek nasi mentah td..mau aku sakit pewot..
n esok mungkinkah aku MC..food poisoning..hehehe
aper pon kan, aku rase xbek tau org yg niaga ne wat camtuh..
ptt la mase aku mintak nasi tadi, lame no die nk cedok..adoiii..
pasne xmp mkn kat kedai tuh lg...




2 lovey dovey:

ummiaqeef said... [Reply]

haha..aku dah pernah kene dulu ngan cik fazila..ingat dah ok..jadik jugak lg..x reti masak nasi ke hape..

mama_auni said... [Reply]

hish..xdapat nk makan kuah asam pedas td...

♥ Auni' is 4♥

♥ Auni' is 4♥

♥ HEPY BUFDAY ♥

♥ LOVEY DOVEY ♥