Click Me, U Love Me

Follow Blog Saye

Thursday, April 15, 2010

Ting Tong...

kepala ku kepeningan tiber2..
jadi berpusing2..naper ne..
nk kate aku  xcukup tdo aku tdo awal..
cume pg tadi kul 4 aku dah terjaga ..
dek kerana auni dah berdiri kat tepi sofa tuh..(aku tdo atas sofa)
so die pon menarik2 rambut aku..
dalam gelap gulita xdekk lampu pon die leh nmpk aku kat atas sofa..hehehe
aku pon bangun la uat susu..die dah tdo aku lak xleh nk tdo..huhuhu

malam tuh aku tdo kul 9 dek sbb penat sgt..
dan xsemena2 aku pakse si kenit tu tdo wpon die xmo tdo lg..
hahha..kowang tau camne aku pakse die tdo..
aku bedung die ngan kain satu badan..cam mase dlm pantang tuh..heheh
langsung die xleh nk berpusing2..
pstuh die dok pusing kan muka kiri kanan..last2 tertdo gak..
dah die tdo aku pon tdo..tp seblom tuh aku bukak la bedung die..sian lak aku tgks..hehehe..
ayah die lak aku xtau tdo kul bpe sbb sibok mengonlinekan diri kat Muka Buku,..
bluwekss...jeles i sbb die xbg i gune...huhuh
xper2..nti aku curik2 gune..hehehe


2 lovey dovey:

mamamarissa said... [Reply]

auni, tarik rambut mama kuat2 :P

p/s : kalo bam2 akak, jgn harap la nak dibedung...mesti terjerit2 dia :D

mama_auni said... [Reply]

mamamarissa:memg skang ne kalo panjat je badan mesti tarik rambut..hahaha..pstu suker main badan ayah die..hehe
die pon xnak kene bedung , tp kene jugak sbb nk suh die tdo..hahaha..jahat mama die

♥ Auni' is 4♥

♥ Auni' is 4♥

♥ HEPY BUFDAY ♥

♥ LOVEY DOVEY ♥