Click Me, U Love Me

Follow Blog Saye

Thursday, April 29, 2010

Oh aku rinduuuu

tibe2 pagi ne haku ghase winduu sangat.
bkn windu pada sape2 pon.
nk kate windu pada hubby,pg td dah jumpe.hehe..gatai sungguh haku.
windu kat cik auni pon yek jugak.
tp ne windu laen.
ekceli haku windu pada diri haku sendri.
windu camnek tu ek.
sobonarnye eh, pg tadi eden dok selak gambo2 eden yg lamo.
hehe..speaking nogori lak.
pg td sajek jek aku dok selak2 folder gamba lame2.
yg ade kat Photobucket, maisepes n prenster.
sgt la teruja biler tgk gamba haku dulu seblom kawen.
muahaha.sedih ade, suke ade..
tp yg xtahan tgk saiz badan haku tuh..
sangat berubah hoke dulu dan sekang neh.
kowang nk nengok tak?meh la..

ne mase aku baru keje kat putrajaya, tahun 2004 xsilap haku
ne kat umah sewa flet ijau.nmpk tulang kerangka tuh.

ne tahun 2007
ne seblom tunang..rebonding,huhu
ne pas tunang,

ne pas tunang, tgk kaki haku..kecit jek

aduss..haku windu banget.
xdapat la size 'S' cam dedulu..huhuhu
haku sangat jelez...
memg hubby senang ngan size haku sekang.
sbb dulu die kate haku kuwus sgt, xbest nk peluks..hehe.jgn marah arr kowang.
sekang ne dah hoke die cakap, tapi haku yg xhokeh.
oh tidak.kenangan lalu mengusik jiwa.



muchuk,

6 lovey dovey:

Zaidah said... [Reply]

klu dah kawin n ada baby...alignment mesti dah lari...zai pun mengalami masalah yang sama...susah nak maintain...huhuhu

ibuhaikal said... [Reply]

alaaa2...mama auni nie..jgn la cam tu..biasa la nama pun dah berkawin N ada bby mesti ada perubahan punya za..akak pun cam tu gak dulu..tak pe yang penting ieza kena terima keadaan fizikal ieza yang cam sekarang dengan senang ati..janji hubby ieza suka...jgn moody2 tau...

MRS. K said... [Reply]

tapi yang penting, tangkap gambo mesti kepala senget sbelah... hehehe

mama_auni said... [Reply]

zaidah:heheh ye ker zai, tu lah pk +ve je kan...

ibuhaikal:iza x moody pon kak, iza senang ati skang neh..

mrs K:hahah, tu trademark k

ummiaqeef said... [Reply]

kurus sgt pun x comei..ok la cam skang ni..badan sedap..hehe..

mama_auni said... [Reply]

ummiaqeef:ala xbest la badan aku sowangjek sedap..nk badan ko sekali..hahaha

♥ Auni' is 4♥

♥ Auni' is 4♥

♥ HEPY BUFDAY ♥

♥ LOVEY DOVEY ♥