Click Me, U Love Me

Follow Blog Saye

Thursday, April 29, 2010

ayuh..pantas la bergerak

aduss sakitnyer ati haku.
haku dah taip pepanjang tibe2 terdelete seme sekali.
penat hokeh.
nk retaip balik ne.

tika begini, di saat ini.
aku sedang asik memerhatikan jam kat PC haku ne yang dah menunjukkan kul 3.59pm.
dan sambil itu jugak haku dok merenung ke luar tingkap bos haku.
haku masuk dalam bilik bos haku k melepak kat dalam tuh.
sbb bilik die leh bukak tingkap.
aku merenung jauh ke luar, menyedut udara luar yg segar.
x macam dalam opis ne.econ kemain kuat.glerr.(sabo za jgn memarah ko pose)
haku udahle tak sehat.lagi kene econ kuat ne lagikla lemah badan haku.
seb baek la bos haku cuti semenggu, leh la aku melepak lam bilik die yang panas tuh.
pg tadi pon aku pening pala aku duk landing baek punyer lam bilik die, siap tdo atas sofa die hokeh.
tp still pala haku ne fenin.
oh jamm..tolonglah ko bergerak pantas sket..
tolongla cepat kul 5.30pm.
haku dah xlarat neh.
hubby nk bawak haku g klinik balik keje ti.

omelku: nk mintak tulun my sayang jagakan auni kenit malam ne, sayang nk tdo.

3 lovey dovey:

(^ . ^) said... [Reply]

hi..singgah sementar

nabilah_2908 said... [Reply]

siap tido kt bilik boss lagi..huhu..

get well soon ya..n selamat berbuka puasa.. :)


slm kenal dari nabilah.. :)

mama_auni said... [Reply]

hye..salam ziarah utk korang berdua...thanx ye singgah..
nabilah, bos xde tu yg berani..eheheh

♥ Auni' is 4♥

♥ Auni' is 4♥

♥ HEPY BUFDAY ♥

♥ LOVEY DOVEY ♥