Click Me, U Love Me

Follow Blog Saye

Friday, April 30, 2010

luahan hati buat suami tercinta

tadi haku kuar ngan mysayang n dotter auni, 
kitorang g mamam kat pizza hut.
pastu kitorang g jenjalan.
mula2 mysayang masuk camel, 
survey jeans.aku setia di situ.
mysayang xberkenan kat ctu.
then decide nk g parkson.
tp terberenti kat satu kedai, xingat lak nama kedai tuh.
mysayang masuk kedai tuh.tgh pilih jeans.
aku duk kat luar jek.sbb my auni cam ngamuk nk tdo.
pstu mataku terpandang kat depan kedai tuh, chameleon.
haku terpanggil masuk ke situ tanpa bgtau mysayang.
tabiat haku memg cenggitu kalo nmpk jek kedai lain terus meluru masuk.
tibe2 mysayang cal tanyer kat mana.
haku pon jawab ade kat depan kedai yg die masuk tadi.chameleon.
haku pon terus kuar mau cari die.
tp mysayang dah xde.haku cari die kat kedai tadi,tiada.
pstu haku pegi ke ruang legar kt tengah tuh, tiada juga.
namun haku tunggu mungkin die masuk ke mana2.namun tiada juga.
haku cal tp tidak berjawab calnya.haku dah rase nk marah.tp haku tunggu jek..
my auni pon dah tdo.haku tunggu lagi.haku cal mysayang 6 kali tp xberjawab.
pstu cal yg terakhir mysayang jwb dan die ckp dah ade kat kete.
haku dah masam mencuka.tp sabar jek
haku terus angkat my auni masuk dlm kete.
pstu dah kuar dari alamanda tuh.
mysayang terus tanyer haku xbole tgk die beli barang ke.sbb tiap kali die beli barang,
jarang haku berada di situ.biler haku beli barang, mysayang sentiasa ada di sisi haku.
sentiasa memberi pendapat ttg barang yang haku beli.
tp haku tiada di sisi die biler die memerlukan pendapat haku.
mysayang ckp kalo nk pilih barang sendri, baik pegi sendri pilih barang masing2.
haku terdiam mase tuh.haku tau haku salah.

yang...
sayang mintak mahap yek.sayang xbuat lagi.
sayang sedar abg perlukan sayang dlm setiap keputusan yg abg nk buat.
sayang cepat terleka.sayang pantang nmpk mende lain.
bukan syg xnak teman or xsuke abg beli barang.
cume kadang2 syg excited nmpk mende lain.
abg slalu jek bg pe yg sayang nak.
abg xkisah pon wpon syg mintak ape pon.
abg belikan jek tanpa merungut ape2.
xkan sayang xleh nk gumbirakan hati abg.
sayang akan teman abg kemana saje mcm dulu.
mase kite kapel, seme org ckp kite cam belangkas.
kemana jek berdua.sekang ne sayang yg khayal.
sayang xmo abg sedih.
maafkan sayang ye abg..
sayang janji xbuat lg.
luvv u so muchh..muahhhh!!!
sayang abg sangat2..
abg ngan auni lah bucuk sayang sekang ne...



omelanku:panjang luahan hati mlm neh, sedih haku.
tgh tgu mysayang balik dari meeting.


muchuk..

2 lovey dovey:

rozie rahman said... [Reply]

alalalala...cedeynye la hai..cam aku pulak kalau aku beli laki aku g tmpt lain..kalau laki aku beli aku duk je tgk dia pilih n bg pendapat..hahaha..terbalik pulak ek..

p/s : aku lg suke beli sendiri kalau tanye dia mesti dia angguk je sbb mls nak tggu lame2..hahaha..

♥mama gojes♥ said... [Reply]

sedey haku smlm..sian kat die..slalu aku tgu g pendapat..tp semenjak 2 menjak ne aku jadi rambang mata..heheheh

kalo aku beli aku suker tanyer laki aku die berkenan ke x..

♥ Auni' is 4♥

♥ Auni' is 4♥

♥ HEPY BUFDAY ♥

♥ LOVEY DOVEY ♥