Click Me, U Love Me

Follow Blog Saye

Monday, May 3, 2010

Pembawakan?Atau Dia Sudah Jemu?

Salam pagi isnin prens...
sangats kemengantokkans la pagi neihs...
hehe almaklumla aku dah cuti lelame..
hehehe 3 aris jeks...
pagi nehs aku nk cites sket pasal sorang insan nehs..
aku rase sians sgt kat dies..
ekceli die nes ngah ngandong second beby...
baru jeks dalam 3 bulan cenggitus..
tp yg sadisnye sominye tak hamik pedulik pasal dies, beby lam perot n anak die yang nk masuk 2 taun..
aku citers ne bukan la niat nak memburukkan sape2..
juz nk berkongsi citers jek...

tak tau la naper si somi jadik gitu...aku pon takkan la nk masuk campur lak kan..
nti tak pasal aku lak yang kene..
sekang ne seme mende die kene wat sendri..
utk info korang die ne xkeje dah , jaga anak kat umah jek
so mestilah takdek wit banje kan..
nak beli pampers la, susu la, barang dapur la..
kene survaif sendri arr..carik wit..
sbb sominya tak bagik langsung..kalo mintak mesti kene maki..
mesti die ckp takdek wit..
pastu siap ckp dah xsoke nk nengok muka bini die neh..
tu xtau la dah angkat tangan ke tak kan..
aku hanya dapat ckp mayb pembawakan beby die di awal2 nehs kan..
mayb pas ne dah hoke..xtau la ...
slalu biler bini ngandong, mestila bini yang xsuke ngan somi kan..
hehe bukan xsoke terus, xsoke dekat jek..cam aku dulu ...hehehe
sian laki aku...tp neh dah terbalik lak..sian sgt kat die..
pe yang die buat seme salah jek, smpi xleh nk bersuara...
kalo tanyer jek, kene maki bagai...
kalo ade prob mestilah kite nk share ngan somi or bini kite kans..
tapi kalo tanyer cket jek pon dah kene maki, petah lagi nk tanyer lebih..
kang kalo silap ckp mau lain jadiknye kang sbb dulu sominya cam niat gak..
camne gayanye tuh..bininye sekang ne aku tgk kuwuss sgtt ..die cam dah givap..
pstu die dah rase tawar ati nk ade beby tuh...
aku takut jek kalo jadi gitu..
mintak2 la dijauhkan....
aku berdoa semoga seme ne dipermudahkan utk die..n seme ne hanya sementara jek...

0 lovey dovey:

♥ Auni' is 4♥

♥ Auni' is 4♥

♥ HEPY BUFDAY ♥

♥ LOVEY DOVEY ♥