Click Me, U Love Me

Follow Blog Saye

Tuesday, May 25, 2010

Auni dan Karpet

hye seme...
camat pagi selasa...
smlm haku el..xsempat sgt nk hapedate belog ..
dok melayan si auni kat umah...
ari ne baru la nk hapdate belog ..
dah banyak entri aku peram neh..heheh
k pagi ne aku nk citer sal petang smlm..
hubby ajak aku g nilai 3, plus aku nk bukak pose sekali..
tp kuar dah lmbt sebab g amik biras aku kat Salak Tinggi..
then decide carik kedai kat Nilai 3 tuh utk bukak pose..
hummm..sangat xbest makan smlm..frust..
tp hubby cakap aku xlapar mane pon sbb aku dah kenyang nampak deretan kedai2 yang penuh ngan karpet tanteks..
oh luper hubby ajak pegi Nilai 3 sbb die nk beli karpet dan tikar..heheh
so kami pegi Baryali, ikut cakap IBUHADIF..
tapi kami xpegi Baryali yang besar tuh, kami pegi belah lain...
boleh tahan jugak kat ctu...
sempat rembat karpet gebus lembut, n beli tikar satu dengan harga RM10..hehehe
nk beli banyak xmuat kete..hahaha...
xsabar nk kemas umah n letak gambo karpet baru..gambo xde ..nti lah hapdate..

oh yek, kisah karpet ne xabes smpi situ jek..
seblom kami sempat masuk kedai karpet tuh,
hubby perasan kat baju aku ade kesan kekuningan..
hubby tanyer la pe yang melekat kat baju aku (mase tu ngah dokong auni)..

sekali celet sket n bau..wahhhhhhhhhhhhh....
sangat terkejut okeh kerana yang bertempek dekat bajuku adalah poo poo auni..
adoiii..tgk xde pon tembus kat suar die.
sekali dah tembus pada pampersnyer..
pelik gak aku biler pulak si auni ne merembeskan cecair pejal itu sbb seblom tuh dah check xde..
terpaksa la menukar..alamak baju n suar die kene sekali..
seb baik ade biras aku yang sudi membantu aku menjirus badan auni..
sudahnyer auni hanya ganti pampers n tidak berbaju sbb kali ne aku xbawak baju n suar spare..
heheheh...tu lah slalu aku bawak je spare, tp smlm xsempat nk capai sbb hubby dah bising tgu kat bawah umah..sian my auni..tp dalam keadaan poo poo tu lalu lagi die nk isap susu..hehe
agak pelik juge sbb kalo die poo poo besenye die akan menangis xselesa..ne x asik dok tergelak..
akibatnye, mood utk beli karpet ilang sikit arr..hubby je dok memilih..
lenkali, aku memg kene letak baju spare kat kete..hehehe..kelako pon ade..
aku, hubby n biras aku dok bantai gelak sbb auni poo poo depan kedai Baryali..hahahah


4 lovey dovey:

MRS. K ^ibuhadifhessa^ said... [Reply]

nanti tempek gambo karpet eh.. hehehe...

rozie rahman said... [Reply]

seb baik poo poo kat kedai tu kalau terberanak kat kedai tu msti tiap2 tahun dpt karpet pree..haha

♥mama gojes♥ said... [Reply]

@MRS. K

hehehe..karpet kaler black n white..tgu kemas umah lu..hehe

♥mama gojes♥ said... [Reply]

@ummiaqeef

wah sangat best..siap tumpang toilet kat ctu nk basuh poo poo..haha

♥ Auni' is 4♥

♥ Auni' is 4♥

♥ HEPY BUFDAY ♥

♥ LOVEY DOVEY ♥