Click Me, U Love Me

Follow Blog Saye

Tuesday, May 25, 2010

Impian Tertunai Di Kala Weekend yang Best

humm..ari ne dah ari selasa..
semalam aku EL..
ari ne masuk kiije balik cam lemau gitu..hahah..
lemak la ko iza, malas plak datang kije..heheh
k la nk stori pasal weekend lepas..

sabtu - 22 Mei 2010
hubby konon nak ajak aku pegi sarap roti canai pg tuh..
tp laki aku pon bangun dah kul baper..harapan jek la...hahaha
mula2 hubby ckop nk ajak nonton wayang..
tp hubby luper bbysiter auni lik kg, so xleh tgl auni..hehehe
pastu hubby kate die nk g shah alam cos nk g bank..
cam la kat shah alam jek ade bank..hahaha..
ekceli hubby nk carik bank lain, kat putrajaya ne xde bank itu...
gedebak gedebuk kul 1 baru la kuar umah..nk sarap ape cam tuh kan..
harus la brunch kan..
pas dah setel  urusan bank, aku deicde mau pegi ke OU atau ke Sunway..
tapi aku ternampak pulak banner Jakel..huhuajak hubby ke situ dolu..
ade sale 3 ari okeh sempena konvo..huhu sangat ramai orang...
sempat gak la masuk n grab kain nk wat baju raya..
n aku sgt suke tgk cotton..teruja beb...giler gelap mata..
tp hubby dah jeling means kene stop okeh..heheh



then afta dat, hubby terus drive ke Kota Damansara sbb hubby ckp aku dah lame nk g ke Giant Kota Damansara..seblom tuh brunch kat Pizza Hut Kota Damansara..makan ..makan..hahaha

aksi auni main kat playground depan Pizza

heheheh mau carik apekah sampai ke Giant sane, Giant lain xde ke..
hehehe haruslah ke sane sbb aku mau pegi ke satu kedai kasut kat sane..SUMMIT..ohoho..
time kaseh sbb hubby bawak aku datang sini n banjer 2 pasang kasut.hehe
sangat teruja okeh tgk kasut2 yang sangat cantik..heheh
seb baik ade diskaun...


pastu kami terus jenjalan kat dalam Giant tuh, besar okeh Giant itu..
sempat kami singgah jap kat JCo Donut..yummy sambil minum esblended Caremelite..huhhh..
yum yum...pas dah puas jalan..tgk jam dah nk dekat kul 6.30pm..
so kami terus gerak g Bangi sbb nk beli pampers auni..sempat jugak membeli Buggy utk cik auni..
sbb hubby dah tglkan stroller auni kat dalam kete mak ngah auni di Subang..xlarat nk dokong auni yek..balik umah mandi n layan citer cerekarama..pastu terus tdo.sangat penat..



Ahad - 23 Mei 2010
bangun jek pagi tuh, ajak hubby sarap kedai maple...
mau makan roti canai..tp hubby suh siap ikut die sbb die nk g tgk member die masuk pertandingan mancing kat port klang..huh sangat xsuke tgk orang mancing..buhsan tau...
nak xnak ikut gak la..

so siap2 then sarap kat maple kembar...mula2 hajat nyer nk makan roti canai..
tp menyimpang biler hubby order megi goreng, haruslah aku mengikut..hehehe
dah makan terus gerak g port klang..perghh sangat panas weh..
terbakar kuli den..harus jugak memakai payung bagai puteri lilin..heheh
biler dah sgt busan ajak hubby balik..
konon planning nk singgah umah sepupu hubby edy, juga merangkap sepupuku si isterinya IBU ELYSHA..tp risau gak takut xde kat umah.. so xpayah call..hahaha
by da way, nk wish HEPY BELATED BUFDAY TO ELYSHA..

kendian hubby singgah di JJ Jaya Jusco Bukit Tinggi..
heheh sangat teruja beb sebb first time g sini setelah berkali2 ku pujuk hubby..
sangat besar..cam OU dah aku rase..agak penat jugak nk jalan..
hubby beli perfume kat JJ..sangat jeles...aku hanye beli sweater ajek, carik jacket xjumpe..


wangi, suke bau die..pasne leh slalu peluk hubby..hehehe..tettt..
dalam tuh kitorang jenjalan smpi kaki lenguh, then g makan kat McD..
pastu dah penat dalam kul 4 terus balik..waahhh..
penatnyer.....
tapi aku puas hati sbb ape yg aku nak dapat..cume ade gak arr yang dipujuk2 tp xberjaya jugak dapatkan..hehehe..what a great weekend i ever had..huhuhu..tq to hubby..love to spend time with my lovely dotter n hubby..my loveydoveys..

0 lovey dovey:

♥ Auni' is 4♥

♥ Auni' is 4♥

♥ HEPY BUFDAY ♥

♥ LOVEY DOVEY ♥