Click Me, U Love Me

Follow Blog Saye

Wednesday, May 26, 2010

Suke sangat hari ini.

morningss uolss seme..
hari yang ceria utk saya arine..
utk uolls jugak mungkin..hehehe
nak tau x naper saya suka sgt arine?
sbb ari ne saya dah abes ganti pose...
ganti pose sebulan itu...
naper sebulan?sebab nyer saya bersalinkan anje Auni dalam bulan pose,
1st day pose saya masuk wad, n 2nd day pose waktu sahur saya bersalinkan auni...
saya berpantang dalam bulan pose..sgt seksa k..tgk makanan mase bulan pose sgt sedap²..hehehe..
telan air liur jek la..ok stop di situ..saya start mengganti pose mase awal bulan Januari, namun baru semalam berjaya menghabiskan..huhu...

okeh 2nd, saya suke sgt arine sbb esok saya akan cuti..n sambung cuti smpi la ari ahad...
esok saya mau jalan²...pagi pegi ke genting, malamnyer gerak ke Kedah menghantar rombongan meminang kazen lalink hubby...huhuhu...
balik ne kene kemas baju okeh...

6 lovey dovey:

::Mamalyna:: said... [Reply]

tahniah....akak ni tak ganti pose lagi...ada lagi 8 hari... esok pun akak cuti, sambung sampai senin...

I B U E L Y S H A said... [Reply]

huhu best dah abis ganti :)....weh g genting dulu kerrr,tak penat ker nati pastu nak grak g kedah ehheh....

ardinihumaira said... [Reply]

memang seronok bila dah habis ganti posa... rsa lega, kan :)

Big Fish Moment with Pizza Hut

mama_auni said... [Reply]

@::Mamalyna::

wah best best smpi senin...iza xsambung pon..iza pon akan menuju ke utara jugak mlm esok..hehehe

mama_auni said... [Reply]

@I B U E L Y S H A

aah pagi tuh, ngan kak ngah+hubby, farah, hubbyku n anakku..angah banjer..hehehe..

mama_auni said... [Reply]

@ardinihumaira

yup lega sgt..tq singgah sini yek..

♥ Auni' is 4♥

♥ Auni' is 4♥

♥ HEPY BUFDAY ♥

♥ LOVEY DOVEY ♥