Click Me, U Love Me

Follow Blog Saye

Tuesday, June 22, 2010

Beesar punyeee...

semalam petang setelah mataku baik..
hubby ajak kuar...
die kate mau ke kelang..
aku dah gumbira bukan kepalang..hehehe..
igt kan nk g jusco..
tp smpi kat simpang jusco die xmasuk pon..
uwaaa tipu jek oleh..
rupenyer lalink carik kedai barang pancing...
humm musnah harapan..mencik tau...
lalink mau beli rod pancing kat situ...ah sgt malas tol...
sebab nyer aku xminat tol pancing2 neh..
pancing org aku minat la..hahaha tipu okeh...
aku setia..hehehehe
humm balik dari kelang mau carik tempat makan..
singgah kat shah alam igt nk gi pasar malam..
tp malas lak aku nk berjalan tgh2 orang ramai tuh..
huhu hajat mau makan mushroom soup..yummy..
tp hubby ajak pegi pasar malam..
okeh mencarik lagi smbil berpusing2..heheh...
perotku sudah lapar kerna mengikut lalink neh..
adoii sudahnyer kami ke TTDI jaya mamam BIG FOOD..
huhu dulu mase preggy penah ke sini tp mase tu kan xlalu ....loya2..
suke kat sini sebab deco die menarik..ngan muzik yg sgt menusuk kalbu..huhu
pulak tu hiasan die menarik ngan bunga ros merah atas meja...lampu yg suram ala2 romatik gitu...
ne 2nd time la pigi..huhu..





pembuka selera aku makan mushroom soup...huhu dapat jugak makan...bestnyer...
aku dinner ngan Chicken Chop Regular, sebab die ade Big Food Chicken Chop..takut xlarat la pulak...


hubby mamam Laksa Johor ngan air longan...huhuhu


xbanyak gambo pon nk amik sebab auni xduk diam..nk panjat sana sini..


so far, makanan kat sini adalah western n pizza....boleh tahanla jugak...
sesekali tukar selera kan...

3 lovey dovey:

rozie rahman said... [Reply]

oit..abis ke ko makan chicken chop tu..muaknye aku tgk..hahaha..teringat yg kat cafe tu..

♥mama gojes♥ said... [Reply]

@ummiaqeef

abes lo...hubby ku main suap2..sebab auni xduk diam...

Shinnaz Ahmad Rasid said... [Reply]

sedapnyer. lama dah tak makan chicken chop!

♥ Auni' is 4♥

♥ Auni' is 4♥

♥ HEPY BUFDAY ♥

♥ LOVEY DOVEY ♥