Click Me, U Love Me

Follow Blog Saye

Thursday, June 3, 2010

Kempen "Jom Ramai² Sebarkan Gambar Ini Supaya Akhirnya Mak Bapak Yang Buang Bayi Ini Akan Terlihat Juga Perbuatan Mereka"


pagi ne belog jogging kat belog akak nojj...
terbaca entri die pagi neh pasal isu menyayat hati...
kesian sgt biler tgk gambo baby ne....
sangat x berhati perot mak bapak die...
naper sekang ne banyak sgt kes buang baby...
sian sgt kaat baby yg xberdosa ne..
hampir aku menitiskan air mata biler terpandang muka baby tuh..
biler pandang muka auni lg la aku sedey sbb aku bayanagkan kalo anak aku kene camtuh..
sangat kejam derang neh...korang tgk gambo bawah ne..
aku dah mintak permission dari tuan punya belog...
mari kiter sesame berkempen...
cube kowang tgk gambo bawah ne..nk tercabut jantung aku...
nyawa xberdosa menjadi mangsa dan hamba nafsu serakah manusia..demn...binantang pon gheti sayang anak la woiii!!

tgk la wajah baby yang xberdosa ne..sgt touching...
 
 
cute note:orang yg xnak anak asik buang anak, yg nak sgt anak tertunggu biler nk dapat..tu lah manusia xpenah nk bersyukur...hishhh..kejam...



5 lovey dovey:

I B U E L Y S H A said... [Reply]

hurmmm siannya...smpai lebam2 muka dia penat dia nangis,mesti dia lapar sangat...anak tu satu anugerah ramai lagi yang kat luar sana still menanti kehadiran anak dalam hidup dorang...macam member aku tu dah 5 kali gugur smpai dia downn sangat sekarang ni harap dia tabah....tapi kenapa zaman sekarang ni ramai orang yang macam x hargai anugerah ni...nak akhir zaman dah kita ni..sama2la kita banyak2kan amalan :)

nabilah_2908 said... [Reply]

Subahanallah....

kenama kejam sngt....ish...(-_-)

jom ke APA KATA HATI pulak,
TERINGIN

mama_auni said... [Reply]

@I B U E L Y S H A

tau xper beb...org yg nak anak macam2 usaha drang wat nak dapatkan anak..yg dapat anak free suke2 buang anak..bongok derang...

mama_auni said... [Reply]

@nabilah_2908

memg kejam pon wak...

mamamarissa said... [Reply]

ishhh...mmg tak sanggup nak tgk :(

♥ Auni' is 4♥

♥ Auni' is 4♥

♥ HEPY BUFDAY ♥

♥ LOVEY DOVEY ♥