Click Me, U Love Me

Follow Blog Saye

Monday, June 28, 2010

oh tidak, aku xpercaya

hi uolss..
sambung citer lagik pagi neh..
aku nk citer smlm aku dok timbang berat aku..
heheh kat umah aku memg ade penimbang...
senang nk pantau..jhahaha..pantau la sgt...
okeh dah 2 weeks aku x menimbang...
semalam menimbang..makk aiiii
oh aku menjerit kecil...oh tidakkk!!!xcayeee!!!
waaa..berat aku dah naik dalam 2 weeks...
oh mai oh mai...aku dah tembs...tidak tidak...
camne neh....aku dah rase xbest dah..
patut la pakai jeans ketat len mcam jek..
adoii harus berbuat seswatu neh..
tp camne..tekak aku asik nk mintak makanan jek..
kalo xmakan kang mula la perot sakit, kepala pening...
aduhh harus segera ke spa kawan aku..
membuat ape yg patut..hahaha
mau pegi sauna la...menguruskan lemak2 ne..heheh
aku xmo jadik terlebih tembs..
camne nk kurus neh....


3 lovey dovey:

ibuhaikal a.k.a zarina said... [Reply]

tu pasal la akak tak nak timbang za..klu tak mesti terkezut punya la..tapi kita sama la za akak pun makin tembs dah sekarang nie ari tu ada timbang sekali naik 1 kg lagi..adoiiii..ape la kita nak uat nie za..

mama_auni said... [Reply]

@ibuhaikal a.k.a zarina

adoii kak...sangat stress la ini macam..

mama_auni said... [Reply]
This comment has been removed by the author.

♥ Auni' is 4♥

♥ Auni' is 4♥

♥ HEPY BUFDAY ♥

♥ LOVEY DOVEY ♥