Click Me, U Love Me

Follow Blog Saye

Monday, July 5, 2010

Pagi yang Dingin

selamat pagi uolls..
salam pagi senin...
huhu korang rase pagi ne sejuk x...adoi aku dr malam tadi rase sejuk banget..
pdahal bukak kipas dah slow tuh, no.1...
slalu tdo kipas aku bukak no 4..
semalam xpasal aku pakai selimut..hahahah
okeh pagi ne smpi terus kene terjah ngan bos besar suh wat surat..hahahah
huhu boringnyer pagi neh.ngantoks pon adeh..
pagi tadi tdo kul 3 pg,l sempat layan FB jap pastu nengok TV citer Sanggar Saadah..ye kot tu tajuk die..ha..beria kunci jam loceng,..haha...nk bangun kol 4.30 pg
sekali daaa pagi tadi aku mimpi cam dengar orang azan..hahaha
xkan la kul 4 pg  orang azan kan..hhaha..
rupenye bukan mimpi ko..aku dah lambat bangun...kul 6 terjaga..
aduss mampus..bubur auni x masak agi..nk mandi lagi..
alamak gelabah cipan dah..terus aku masak bubur auni n kuarkan ikan nk rebus...
xde nk pakai slow cooker dah..terus aku jerang periuk atas dapur gas bukak api kuat..
huhu sebaik cepat masak bubur auni...huhu..
tu lah xnak dengar cakap somi, dieh dah suh tdo awal kang xbangun g keje..hahaha
kan dah bangun lambat ..pastu sejuk pulak ..hahha berselubung bagai...
xpasal jantung aku terkejut terbangun kul 6...
okeh nk rehatkan otak jap..
letih la..boss nk g meeting..huhu



0 lovey dovey:

♥ Auni' is 4♥

♥ Auni' is 4♥

♥ HEPY BUFDAY ♥

♥ LOVEY DOVEY ♥