Click Me, U Love Me

Follow Blog Saye

Thursday, July 8, 2010

Rancang xtvt weekend minggu ini

huarghh..petang sudah...
huhuhu ari ne mau ajak my sayang pegi alamanda..
sajek jenjalan cuci mata..hahaha
tp xtau la nti kalo my sayang kate xbole..hahaha..kalo xbole siap la..
cewah nk ugut jugak ne....
hummm..saya xjadik pegi Langkawi malam ne...
konon2 nk g berjalan cuti2 ngan kazen hubby, EZY n FAMILY
tapi last minit kami kensel..meke jek pegi sebab meke br gitau meke nk cuti smpi selasa..
aduh mak, xdapek la nak join sebab cuti saya dah xbanyak..hahaha..
hummm nexttime je la..
so minggu ne dah plan..sabtu nk g SPA member saya, AZILA..
mau bersauna dan berurut...then mau ajak my sayang ke OU atau Giant Kota..
saya mau terjah kedak kasut SUMMIT..huhu
mau carik kasut lagik..kali ne nk kasut bertutup lak..huhu..
ari ahad xtau lagi kemana, mayb nk g cuci rambut jap then tolong my MIL masak pulut..
malam nyer mayb nk ke Pesta Flora jap...tp tgk lu camne...hehehhe
so nantikan entri aku next week yek..
nak update kat umah berukband dah sewel...nk kene campak jek...




0 lovey dovey:

♥ Auni' is 4♥

♥ Auni' is 4♥

♥ HEPY BUFDAY ♥

♥ LOVEY DOVEY ♥