Click Me, U Love Me

Follow Blog Saye

Thursday, July 8, 2010

AKU Bengang, AKU Fedap

busan la aku camne...
dah fedap ngan seme neh...
dulu pandai carik aku, konon segan ngan my sayang..
sekang ne terus dah direct ngan my sayang...
dieh xtau my sayang ne akan citer jek kat aku ape2 jek...
ah aku harap aku bole sabar..
td dah cam nk meletop jugak...
busan jugak cam aku ne tokey besar...
sekali sekala oke la beb...
tp kalo dah slalu, orang pon naik muak...
pastu die citer lak pasal citer yg lame2 dah jadik lain...dari A ke B, dari B ke C..
pastu cam dah terlebih...ntahlah die jek yg tau citer die sendri..sama da die citer betol atau x, aku xkisah...aku bukan la orang  yg kejam xnak tolong, tp ....ntahlah..malas la nk citer..
hati aku dah tenang ngan sesi luahan perasaan bersama kawan tadi..thanx dear sudi dengar kebebelan aku...



6 lovey dovey:

Shinnaz Ahmad Rasid said... [Reply]

kalau betul aku yang dengar..mesti aku menangis air mata darah. sebab aku takut ngn ko..garang! :p

mama_auni said... [Reply]

@Shinnaz Ahmad Rasid

bweks..garang ke aku..hahaha...aku garang belakang2 jek, depan2 xberani beb..hahaha

Shinnaz Ahmad Rasid said... [Reply]

bukan tak berani. kita ada sikap menjaga hati orang. :)

I B U E L Y S H A said... [Reply]

macam paham jer semua ni :)

mama_auni said... [Reply]

@Shinnaz Ahmad Rasid

tu lah jaga ati orang, hati kiter yang sengsara

mama_auni said... [Reply]

@I B U E L Y S H A

pe yg ko faham?

♥ Auni' is 4♥

♥ Auni' is 4♥

♥ HEPY BUFDAY ♥

♥ LOVEY DOVEY ♥