Click Me, U Love Me

Follow Blog Saye

Tuesday, October 5, 2010

I am a Big Momma noww !!OMG..

saye rase nk menjerit sekang..
mau jerit kuat2...homaigod...
sungguh tidak pecaye....
badan ku semakin membolat...
pipi semakin kembang..hoho
malu nk tangkap gambo skang ne...
tp saya letak jugak..tgk jek piccas di bawah ne..

saya di samping my best fwen..lihat pipiku yg tembam...

ye..saya adelah yg paling kembang di situ...



adekalanya saya sangat malu ngan keadaan ini...
tp takperla saya akan berusaha keras utk mendapatkan bentuk badan saya yg asal..hehehe
erm..korang nk tau x naper saya jadik begini boolat..
nti saya citer kat entri lain yek..
TUNGGGUUUUUUUUUUU!!!!



4 lovey dovey:

Umie said... [Reply]

aala eza..umie pun terkejut time jumpe kat kafe tu..tp sama jer mlm umie..umie pun makin bolat jugak...hahhah

♥mama gojes♥ said... [Reply]

@umie

hehehe aumie..tau xper..tgu enteri seterusnye yek..

Shinnaz Ahmad Rasid said... [Reply]

tahu!! tahu!! kenapa. hehe. sebab...Ieza sng hati....:p

♥mama gojes♥ said... [Reply]

@Shinnaz Ahmad Rasid

yeee..memg aku sennag ati

♥ Auni' is 4♥

♥ Auni' is 4♥

♥ HEPY BUFDAY ♥

♥ LOVEY DOVEY ♥