Click Me, U Love Me

Follow Blog Saye

Tuesday, October 5, 2010

Open House 2010 - termakbul jua

adoii..kepala ne kepeningan pulak tetibe..
plus pulak bau minyak wangi seme orang....
tambah kepeningan...
lapo perot pon ade gak...hummm...
tp cam nk balik tdo...aci x...
boss ade lak kat opis..adoiii xlarat ...
bab pening pala ne memg aku serender sebab aku memg xdapat nk handle...
rase cam nk baring jek....
seblom tuh meh aku nk cite sal open house umah aku last saturday...
ekceli aku nk buat ne dari taun lepas agi..tp xjadik sebab mase tuh aku baru pas pantang...
yola xlarat eden..ngan anak kecit agi..
so taun ne anak aku dah beso sket leh jalan bole la buat..
agipon seme member sebok dah tanyer biler nk buat...
so buat jugak la...
event ne aku buat pas zohor smpi la malam....







auni comey berbaju kurung..seb baek die xmerungut panas ke ape...
sepupu aku kate auni seksis..cam aunigelina jolie..hehehe

peace mama

mama dah penat..auni pon penat..

kami adalah happy family foreva ...♥♥

kak jeja pon ade...n family..tq datang..


pokcik ajib pon ade gak..hehehe

tunang pokcik ajib n pren..

ummiaqeef n family..tq datang..

auni dah bertukar wajah sebab dh petang...



my best fwen..tq datang yek dear....wpon ko membuyong...



ape pon aku bersyukur hajat aku n cik somi nk buat open house ne termakbul jua...
wpon agak penat n letih..tp kami puas ati...
seonok tgk ramai yg datang smpi xcukup tangan nk layan...
abes jamuan ne pon nk dekat 11.30 mlm pas kawan2 cik somi balik..huhu
taun depan insyaallah aku buat lagi k...heheheh
tengkiu utk seme yg datang...

0 lovey dovey:

♥ Auni' is 4♥

♥ Auni' is 4♥

♥ HEPY BUFDAY ♥

♥ LOVEY DOVEY ♥