Click Me, U Love Me

Follow Blog Saye

Thursday, October 21, 2010

Kaki ku Cramp

awal pagi tadi mase aku ngah syok tdo..
tetiber jek kaki aku sakit xleh nk gerak...
rupenyer kaki aku dah cramp...
menjerit2 aku awal pagi tuh menahan kesakitan..
sebab xleh nk angkat ...
panggil en hubby tp die xdengar...
then aku usaha gak capai tangan die nk gerakkan die..
sebb baek la en hubby bangun n tolong urutkan bhg kaki yg cramp tuh..
adoii dah start arr aku ne nk cramp..
menanges2 la jugak mase en huby urutkan tuh..
dah lega tuh die tdo balik..
then aku pon dalam kesakitan tuh, barang seblah die..kalo x aku tdo atas sofa sbb xleh nk tdo atas toto..
sakit badan..tp disebabkan takut kaki sakit lg, aku pon baring sbelah die..senang kalo sakit kang...
hum..pasne kene tdo letak bantal kat kaki kasik tinggi sket..huhu
xtahan wooo tahan sakitnyer....




0 lovey dovey:

♥ Auni' is 4♥

♥ Auni' is 4♥

♥ HEPY BUFDAY ♥

♥ LOVEY DOVEY ♥