Click Me, U Love Me

Follow Blog Saye

Thursday, October 7, 2010

pagi² dah buat aku naik darah

salam 1Malaysia buat seme beloggers...
maaf saya sedikit emo pagi neh..
bukan niat nk emo pon ..
tp saya sangat sakit ati...
dahla badan saya sakit dari mlm tadi, saya rase kurang sihat..juga pening kepala
tp disebabkan jiran seblah bilik saya MC arine, saya harus jugak datang keje...
baikkan saya datang kije..hehehe..
padahal cuti dah xde, MC malas nk g klinik..sian hubby saya nti masuk kije lmbt..
mlm tadi saya menangis kesakitan sebab kaki saya sakit dan badan sya rase xselesa di di abwah perot..aduhh..xbole nk tdo, terpaksa tdo ngan duduk bersandar..
saya rase sebb smlm saya pegi gatai naik tangga ngan sandal tinggi sket dari tgkt 4 ke tgkt 6..
jadik krem...adoiii....
so pagi ne dah kurang sket sakitnyer saya datang la opis..
then bos saya mintak tanyekan kereta opis sebab die nk pegi Bhg kabinet, JPM..
saya pon call la dengan tenang....
agak lame call tu nk berangkat..then dengar sore lelaki..
saya tau itu ade lah sore sorang Staf yang berpangkat kat Bhg tu...
saya pon tanyer la dengan baik..

Saya: saya iza dari maritim..nk tanyer ade kete x nk pegi Bhg Kabinet pagi neh?
staf: erm..(agak lame) xtau la, kene tgk...rase cam xde..sebab ari ne ade jamuan..
Saya: naper pulak, kalo ade jamuan, drebar xleh kuar ke?
staf: bukan mcm tuh, derang ne kene /amik angkat barang makanan...jauh ke nk g?
saya :dekat jek, Bhg Kabinet, JPM..nk tau ade ke xde jek kete?
staf: pukul baper nk pergi..kalo cam tuh suh Drebar H ne la..dekat jek kan..
saya : pukul 9.30 pg...bole x?
staf:erm..time tuh drebar ne nk g amik makanan lak..xperla anta jek form....kul baper? 9 pg?
saya : (terdiam)..cam tu saya anta je la..kul 9.30 pg..
staf: erm anta jek form, tp bole suh Drebar M ne kot...Kul 9 pg eyh?
Saya : (rase nk marah, dah mula tinggi sore) pukul 9.30 pg...xper la saya anta form la..
staf : nti jap nk tgk..drebar H ne takut xsempat..xper la Drebar M la..eyh anta jek la form dulu...9 pg kan?
saya : kul 9.30 la...dah la saya anta jek form..ade xde bgtau saya...
(terus letak fon)


saya sangat sakit ati..sebab derang ne menggunakan kuasa veto pulak..
naper pulak nk amik makanan jamuan kene gune drebar opis..smpi org nk gune xbleh...
adoii saya sgt tensen menunggu, sbb derang xreturn call
akhirnya saya call balik selepas 10 min...die ckp okeh la bg drebar M jek sebab nk pegi dekat sajek...
see,...mane saya xgeram pepagi...
kalo saya pi check up pagi ne, mau tekanan darah saya naik..
huh sangat geram n penat okeh..
plz arr, ne urusan keje okeh bukan suke2...
malas nk layan...




0 lovey dovey:

♥ Auni' is 4♥

♥ Auni' is 4♥

♥ HEPY BUFDAY ♥

♥ LOVEY DOVEY ♥