Click Me, U Love Me

Follow Blog Saye

Tuesday, October 5, 2010

Ragam Auni setiap hari

erm..dah kul 5 sudah....
jap agi balik nk amik Auni kat umah pengasuh...
ari2 rutin saya balik keje amik Auni..
pastu balik lepaking ngan die depan TV lu..pastu baru saya pi mandi..
tu pon kalo mandi saya akan make sure die masuk bilik ngan saya n lekakan die main ape2..
kalo x kang nti saya tutup pintu bilik air die melalak lak...
xpasal saya kene mandi ngan pintu pilik terbukak sebab kalo xbukak die akan melalak2 smbil ketuk pintu tuh..
oh ye Auni skang ne dah pandai jalan sendri..
kadang2 saya dah xbawak balik stoller sbb die xmo pong duk dalam tuh, kalo duk pon kejap pastu die panjat2..
biler kasik die jalan die suke melencong tmpt lain..
dah pandai tunjuk taman, penah guling2 sbb saya xmo pi taman, malu la sbb ade pakcik makcik yg tgk auni guling2 kat situ...
kes smlm pulak..auni bese jalan ngan rakan baik die kat umah pengasuh..sape lg kalo bukan Aqeef Irfan....
semalam pulak derang buat drama melayu lepas pi kedai sesame..
masing2 xmo balik umah memasing..Auni buat perangai nk ikut ummiaqeef, pastu aqeef nk ikut saya balik umah sbb saya tarik auni..
pastu siap tarik tangan auni ajak auni balik umah die..
saya dah bantai gelak smpi terduduk² kat situ...adoiii....
macam2 peel la derang ne...
ari2 macam ne bleh jadik giler..
terpaksa la saya dokong wpon sya xlarat..
pulak tu kat umah, auni suke punggah pinggan mangkuk saya...
adoii padahal saya dah belikan menan pinggan mangkuk utk die, tu pon satu citer sebab pi alamanda ari tu die nk amik menan bola sepak n kete racing..adoiii
dah berkawan ngan budak laki cenggitu lak jadiknyer...
malam pulak kemain payah nk tdo..kene tutup lampu, Tv even kiter still nk tgk Tv..kasik gelap baru die nk tdo..huissh tdo pon kene paksa..hummm
tp die dah pandai ckp mama, ari tu de dengar die ckp ayah..pastu cantik..tatih..hehehe
pastu pantang kalo die tepon ayah die bunyik cepat2 die nk amik...
kemain kemaruk ngan tepon smpi menjerit2 gado ngan kiter sbb nakkan tepon tuh...
apepon bersyukur sbb die bijak n cepat tgkp pe yg kiter ckp..
moga2 die akan menjadi anak yg cerdik dan mendengar kate...





0 lovey dovey:

♥ Auni' is 4♥

♥ Auni' is 4♥

♥ HEPY BUFDAY ♥

♥ LOVEY DOVEY ♥