Click Me, U Love Me

Follow Blog Saye

Tuesday, November 9, 2010

Happy Besday To me !! I'm already 26th yo..

hari ini 9 Nov 2010..
naper yek?sebb hari ne adelah besday saye...
besday saye yang ke 26 taun...alhamdulillah...
dah meningkat bilangan umo..hehehehe
tiada celebration besar2an pon..
juz beli kek, mkn2 ajek..hehehhe.
plak tuh besday saya jatuh ari keje..
so saya nk sambut kat opis ngan kengkawan..
sambil2 tu celebrate skali besday kengkawan ngan berdekatan tarikh ngan tarikh hari ne..hehehe
sekali harung katekan..senang kan..
dah menjadi adat, besday boy/gurl kene belanje...
then kebetulan bertiga, jadik kami celebrate bersama2 di opis...
beli kfc barrel ngan bucket, kek ngan ais krim..
mkn sesame..best nyer la...
tengs to seme yang meraikan besday kami yek....



besday en shuk (29 Oct), Roxy (31 Oct), Eza (9 Nov)




besday gurls tiup lilin..heheheh...


bahagian nama saya yang dah dipotong.. 


(gambar adelah hasil ehsan drpd officer kami, Pn. Lily)


pulak tu pagi tadik mase masuk opis nmpk suprise kat meja..
hehehe..mula2 terkejut gak sape nyer box la tinggal kat meja saya..
igt kan my boss punyer..
sekali ade note daa kat situ...hehehhe
tengkiu to ummiaqeef for the special besday present..
so sweet..berjaya mengsuprisekan gue..heheheh



cute note : thanks to everyone yang wish besday saya... 



3 lovey dovey:

rozie rahman said... [Reply]

malu nak bg depan2..tu yg letak kat meja je..hahahahaha!

OneSue said... [Reply]

eppy baday2...semoga dimurahkan rezeki..aminnnn

♥mama gojes♥ said... [Reply]

ummiaqeef:eleh malu konon..pasne wangi la aku ...
wan:time kaseh..aminn

♥ Auni' is 4♥

♥ Auni' is 4♥

♥ HEPY BUFDAY ♥

♥ LOVEY DOVEY ♥