Click Me, U Love Me

Follow Blog Saye

Tuesday, August 16, 2011

Besday Bulan Ogos

lagi beberapa hari jek lg...
xsabar nk tunggu..hehehe
tunggu raya pon ye jugak , tp ne seblom raya..
apa ada ngan Ogos?

budak tecit ne akan berusia 6 bulan pada 21 Ogos neh..
huhu xsabar nk tunggu...
dan si adik dah BF selama 6 bulan jugak...
dah dapat Diploma Penyusuan..huhu
pastu leh bg solid food..

kakak auni @ ms. curly akan genap 2 tahun pada 23 Ogos neh..
tp nk celebrate camne lam bulan pose kan..
taun lepas celebrate kat hotel Quality Shah Alam sambil bukak pose..
tp kali ne xtau lagi, mayb celeb pas raya sbb ayah kakak kan meniaga..
tp nti mama akan cube belikan kek kite sambut anak beranak yek cayang..


cutiey note ~ dah besar rupenye anak2 mama..semoga mama tabah dan sabar dalam membesarkan kakak n adik dengan bimbingan ayah...InsyaAllah...




2 lovey dovey:

eima said... [Reply]

wahhh dah tak lama dah ... fahim nye besday pun dlm bulan ni gak 29 ramadhan bersamaan 29 ogos ..ni besday bulan islam ... sambut besday ala kadar takat potong kek je la mlm raya nanti

♥mama eza♥ said... [Reply]

@eima

hehe ye ker, oh same arr yek..nk buat camne kan dah besday bulan pose...lahir pon bulan pose gak..huhu..potong kek jek la kekdahnye

♥ Auni' is 4♥

♥ Auni' is 4♥

♥ HEPY BUFDAY ♥

♥ LOVEY DOVEY ♥