Click Me, U Love Me

Follow Blog Saye

Thursday, March 26, 2009

monthly check up

semalam aku amik cuti, coz ade appointment check up..ye la takut la kalo lmbt masuk kan..baik aku cuti..pastu plak kebetulan kepala aku ne berdenyut2 lak sakitnya..bangun pagi rase malas je..
aku pon kejutkan hubby kesayangan aku tuh, cos die nak teman aku..tapi die xleh nak cuti cos ade hal kat opis katenyer..xperla aku xkisah pon , at least die teman aku..

sampai2 je kat klinik, mak datok ramainyer ibu2 mengandung yang tgh tgu Q..seb baik la ade gak tmpat duduk, kalo x penat la kaki aku ne nak menunggu..aku nyer no Q lak 3061, time tu plak no nyer 3006...perghhh bapak lame lg...bontot aku da naik kematu menunggu..dah la kepala da pusing ne...

sambil2 menunggu tu plak, nampak la opis mate aku (hubby n wife)...diorang pon datang check up gak..so aku pon tego la..lagipon diorang datang lmbt cket...smpi turn aku, aku pon terus gi lab utk amik urine test ngan blood...kat ctu lagi berjanggut aku tgu...seb baik la aku bawak air dari rumah, so sementara nak tgu tu leh la minum air tu..xde la sakit perot aku menahan semenatra nak tgu nama aku kene panggil...

dah abes kat lab, terus gi bilik no.28..kat ctu juz ade jururawat je..hubby tanyer la die leh masuk ke x, aku cakap xleh la sebab bilik ne ade ramai patient lain lg..so die kene la tgu kat luar..sian die...masuk je bilik tuh, nurse tu tanyer la aku sihat ke ari ne..then die check la seme...siap leh dengar bunyi jantung baby lg..syok jugak..hehehehe...so nurse tu pon nasihatkan suh aku minum susu sebab HB darah aku makin rendah (paras idung je)...hehehehe...then die suruh datang jumaat (27/3) pagi untuk scan..alamak kene datang lagi..xperla nak wat camne kan..so next appointment aku check up will be 22/4/2009..

balik je aku terus menidorkan diri sebab kepala aku da pening, rase goyang je..xlarat gler...

p/s : aku memg xsuker minum susu, tapi terpaksa gak arr sebab hubby pon da bising2..pot pet mulut die suh aku minum susu...

5 lovey dovey:

Mawaddah said... [Reply]

seronoknye dieeee :P

MRS. K ^ibuhadifhessa^ said... [Reply]

aku pon tak ske gak minum susu tepung tu..aku dulu minum susu dutchlady low fat / coklat..hehhe..

♥mama gojes♥ said... [Reply]

MRS. KAY : SUSU DUCHT LADY DALAM BOTOL TU KER?KITER PON SUKER GAK MINUM SUSU TUH

scha exa dan dunianya said... [Reply]

Iza, da bape bulan?tahniah tau..

♥mama gojes♥ said... [Reply]

iza da 5 bulan...hehhee

♥ Auni' is 4♥

♥ Auni' is 4♥

♥ HEPY BUFDAY ♥

♥ LOVEY DOVEY ♥