Click Me, U Love Me

Follow Blog Saye

Wednesday, April 29, 2009

chubby vs kurus

ari ne aku n ummiaqeef jadi kembar..bukan kembar ape..
tapi kembar baju..dari tudung smpi la ke kain..same je..hahaha..
kitorang pi mane2 seme orang asik tgk..hahahaa malu la plak..
jadi boria kat opis..kalo nak tau tgk bawah ne..huhuhu..
seronoknya kitorang..hehehe

hasil gambar yang di'snap' oleh photographer kami

14 lovey dovey:

ibuhaikal said... [Reply]

sape la yang menjadik mangsa photographer korang tu?...

haah..sekali pandang memang cam kembar la..iza chubby nampak comey..

baBe_ieza said... [Reply]

kak ena:hehe budak opis yg xdibayar gaji jadi mangsa...
comey ker kak?hahaha..seme cakap iza makyong gumuk..termasuk matnoh..

ibuhaikal said... [Reply]

iza: ko jangan layan si abg akak tu...dia memang cam gitu...dengan akak macam2 gelaran yang dibagi..

p/s: iza ko jangan selalu dok gaduh ngan abg akak tu kang anak dalam perut tu terkenan muka dia kang...ko jangan layan sangat dia tu..
heeeheeeheee

ummiaqeef said... [Reply]

ibuhaikal,
mmg btl..kitorg slalu terserempak ngan si samat tu pastu dier ejek² iza gemuk la..ape la..cian dier..hahaha...

baBe_ieza said... [Reply]

kak ena:dah tau dah perangai die..wahh..betul gak kang terkenan, xmau perangai gler2 cm mat noh tuh..hahaha

ummiaqeef said... [Reply]

kurus ke aku? mmg kurus pun kalau dibandingkan dgn iza..ehehehe...

baBe_ieza said... [Reply]

ye la rozi ko memg kurus time ne..nti aku lak kurus..hahaa

ibuhaikal said... [Reply]

ummiaqeef: dia memang cam tu...kekadang tu kat umah akak sampai merajuk ngan dia tau...masa prengnat lagi la..kalau satu ari tak menyakat akak tak sah...

babe_iza: haa...tau pun takut...heeeheee.

baBe_ieza said... [Reply]

korang ne saje je takutkan iza tau..hehehe..dah tau perangai matnoh, xdapat nak wat aper...

aRe_uDear said... [Reply]

walawyy ieza Sedondon nampak.. tomee.. wat pershbatn lebeh erat gitu..

baBe_ieza said... [Reply]

HEHHEE..AYU..BETOL TUH

umie said... [Reply]

salam..iza..lama dah x edit n3..pegi mana? meh umie bagi tag..nanti iza boleh edit n3 iza kalu xda idea..hehhe

khaleda said... [Reply]

ko kat MOT lg eh.

baBe_ieza said... [Reply]

umie, ade banyak n3 nak kene wat..tp mr M ne datang kaco..nti iza update k...

khaled, aah aku kat mot lg..

♥ Auni' is 4♥

♥ Auni' is 4♥

♥ HEPY BUFDAY ♥

♥ LOVEY DOVEY ♥