Click Me, U Love Me

Follow Blog Saye

Tuesday, June 30, 2009

kene tag ngan Ummi Aqeef

aku igt tag mengetag ne dah xde lagi...tapi aku silap...rupenyer aku da ditag oleh ummuiaqeef yang mendakwa aku dah lama xupdate blog...cik rozi, aku buat la ne...

1. Bila kali terakhir anda cuci toilet
mase awal2 pregnant je, pastu xlarat dah nak membongkok...hubby je yg tolong cucikan...

2. Pencuci apa yang anda guna?
Pencuci lantai Daia / Clorox / Pencuci Toilet Cosway

3. Dalam 1 minggu berapa kali anda mop lantai? Kenapa?
dulu mase blom pregnant 2 mgu sekali, skang dah pregnant perot besar ne xlarat dah ...sakit pinggang

4. Apa tugasan anda sebelum menjelang malam?
balik keje kene terus mandi dulu, nti hubby balik bising kalo mandi malam..pastu iron baju...then kalo larat baca quran, pastu tgk Tv sambil tgu hubbyku pulang...(hubby OT sampai malam)

5. Apa menu hidangan makan malam anda yang paling simple?
nasi + kicap + sardin

6. Minuman yang anda buat setiap pagi?
susu Anmum

7. Sebelum tidur apa yang anda lakukan?
make sure baju hubby n bajuku dah digosok...

8. Harus menjawab tag ini?
harus kah..haruslah korang menjawab...

1. dibiuscinta
2. are_u dear
3. umie
4. wadah

p/s: tag pasal cuci toilet ne menandakan korang ne rajin atau tidak..kuikuikui

3 lovey dovey:

Mawaddah said... [Reply]

cuci mencuci ni memang kegemaran za.haha.

rozie rahman said... [Reply]

excellent..kamu tlh menjalankan tugas dgn jayanye..

♥mama gojes♥ said... [Reply]

hehehehe....

♥ Auni' is 4♥

♥ Auni' is 4♥

♥ HEPY BUFDAY ♥

♥ LOVEY DOVEY ♥