Click Me, U Love Me

Follow Blog Saye

Wednesday, July 1, 2009

Its July 2009

diam tak diam rupenyer ari ne dah 1 Julai 2009...
kiter sudah melangkah ke satu lagi bulan iaitu bulan JULAI 2009
aaahhhh..aku sungguh xsangka....begitu cepat mase berlalu...
dan aku dapat merasakan kecepatan masa itu...
kerana aku bakal bersalin pada bulan depan..
iaitu ....

v

v

v

v


v

OGOS 2009....


waaahhh..debar kini makin terasa....
apekah perasaan aku ketika ini...
hanya ade sebulan sahaja lg untuk memastikan segala persiapan baby..
sebulan sahaja lagi untuk memastikan aku sudah siap dengan kekuatan dan semangat...
kene cekalkan hati..dan bersabar di kala ini...
bagi menghadapi hari itu nanti...
adakalanya aku merasa takut,
adakalanya aku merasa tidak sabar dengan kehadiran orang baru dalam hidup aku dan hubby...
aper pon aku memerlukan sokongan tika ini...
kuatkan lah semangat untukku....


6 lovey dovey:

ibuhaikal said... [Reply]

akak doakan ieza selamat melahirkan bby yg cumel itu..tak sabar nak tunggu ieza dapat bby..pasni kena panggil mama_ieza..heehee

p/s:kuat semangat..pikirkan kehadirannya nanti..k

ummiaqeef said... [Reply]

iza debar dah..smlm dah la dgr kitorg citer pasal beranak kat dlm pantry dier terus kuar..takut! hehe..

baBe_ieza said... [Reply]

ibuhaikal:kene tukar ID la pasne..hehehe...

ummiaqeef:ntah korang ne..nk xnak kene dengar gak arrr..

gobok-licious said... [Reply]

kalau aku pun berdebar... aku doakan ko n baby selamat k....

baBe_ieza said... [Reply]

cujen:time kaseh doakan aku k...hope seme ok, aku xlarat nk bawak pewut yang makin membesar ne...

busyuksayang said... [Reply]

akak doa yg baik2 utk ieza...moga si comel sihat & mama selamat melahirkan ya...insyaallah

♥ Auni' is 4♥

♥ Auni' is 4♥

♥ HEPY BUFDAY ♥

♥ LOVEY DOVEY ♥