Click Me, U Love Me

Follow Blog Saye

Monday, July 6, 2009

Award & Tag dari Ummiaqeef lg..



pagi ne bukak2 je blog ummiaqeef, aku terperasan lak aku dah kene tag dan dah diberikan award...ne kene jawab gak la ne..adoiii...

The rules:Nyatakan 5 fakta menarik tentang pemberi award ini :

ummiaqeef

1-kawan aku kat opis ...satu opis..satu bahagian...
2-kawan yang selalu tumpangkan aku pegi n balik kije
3- hubby ku cakap die seorang yang suker buat lawak n giler2...
4-baru tau bufday die same ngan date wedding anniversary aku...
5-menjadi ummi kepada Aqeef Irfan dan Isteri kepada Aminorlah

Setiap blogger mestilah menyatakan 10 fakta atau hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award yg seterusnya :

1-saya dilahirkan di Pahang..berbangga jadi anak Pahang..
2-saya adalah anak pompuan sulung tunggal dari 6 beradik...
3-bakal melahirkan seorang baby pada bulan Ogos 2009.
4-isteri yang disayang oleh Hairul Amry Kamaruzaman
5-seorang yang cumels..kawan2 penah panggil cina bukit sebab diorang kate mata sepet..macam2 panggilan la diorang panggil..
6-sangat gemar bershoping dan berjalan2 sampai hubby naik pening...
7-boleh jadi pendengar yang setia, tp sukar memberikan pendapat...
8-sangatlah pemalu, tapi biler da kenal saya ok je ngan orang...
9-sangat suker menangis, merajuk....biler da pujuk ok jer...
10-teringin nak ade rumah sendiri....bestnyer...

Anda perlu memilih 10 penerima award seterusnye dan describe tentang mereka :

nak bg kat kawan aku yg ni je :
i) wadah
ii) kak mel
iii) nadirah
iv) are_udear

p/s : pemberi award ini, ummiaqeef memakai baju kurung moden ari ne..nak tunjuk badan dah kurus arr tuh..hhehe

0 lovey dovey:

♥ Auni' is 4♥

♥ Auni' is 4♥

♥ HEPY BUFDAY ♥

♥ LOVEY DOVEY ♥