Click Me, U Love Me

Follow Blog Saye

Monday, July 6, 2009

Tag dari Ibu Haikal

saya ingat saya tak kene tag pasal mende ne, sebab mase masuk blog ummiaqeef nama saya tidak tercatat di situ..hehehe ingat selamat dah...
sekali masuk blog ibu haikal , saya sudah kene tag la...

Amarah yang Marah


1.) Bila Last Kena Marah?
:) 2 minggu yang lepas rasenyer...tapi bukan marah betul2...

2.) Kena Marah Ngan Sape?..Letak Nama Penuh Beliau..
:) sapa lagi hubby darling la...

3.) Apakah Tindakan Anda Bile Kena Marah?..
:) Selalu biler kene marah, saya akan senyap je pastu diam2 menangis..

4.) Apakah Perkataan Pertama Yang Keluar Selepas Anda Dimarahi?
:) mestila cakap macam ne "nape marah2 sayang ne?"pastu baru la cakap pe xpuas ati...

5.) Antara Bentes Kaki Dengan Pijak Kaki, Mana Pilihan Anda Jika Dapati Anda Tidak Bersalah?
:)xbuat aper pon..duk diam je..

6.) Rasanya, Bile Anda Kena Marah, Anda Akan Lepaskan Pada Orang Sekeliling kah?..Atau Siput Tepi Pasu..Atau Daun Pokok Semalu?..
:) duk sorang2, xde mud nak layan orang....tp nak cari orang nak citer / luah perasaan..

7.) Apakah Ucapan Kepada Orang Yang Suka Marah2?..
:) seblom nak marah tuh pk la dulu baik buruk...jangan asik nak marah je...

8) Senaraikan beberapa orang yang anda rasa boleh jawab tag ini. ??
:) -wadah
-umi
-ayudear
-kak mel

3 lovey dovey:

nmmy84 said... [Reply]

kalau memang takde kene marah..kene tag buat jgk ke.

abes tajuk nanti nak buat ape..tag dari iza ibu preggy yang akan marah klu tak jawab tag?haahah

jgn mara za :D

baBe_ieza said... [Reply]

hahhaa..tau xper...tu yg betul tajuk die..jawab wadah jangan x jawab...

dibiuscinta said... [Reply]

walopun jarang atau hampir kena marah tp suka kat tag ni..

♥ Auni' is 4♥

♥ Auni' is 4♥

♥ HEPY BUFDAY ♥

♥ LOVEY DOVEY ♥