Click Me, U Love Me

Follow Blog Saye

Monday, June 15, 2009

Work ..Work ..Work..

adoiii..
skang ne kat opis aku teramat lah kebizian...

mane taknyer keje berlambak sesangat...
tengah pulak skang ne musim Parlimen..
perghhh!!!
banyak la kijenyer..

macam aku lak yang menjawab soalan..wakakaaka
tapi padahal aku hanya diarahkan oleh seorang KPSU Unit di bahagian aku..
untuk type seme soalan dan jawapan PArlimen yang tidak ade kesusahan..
sebabnyer nak tau x?
sebabnyer tiap2 mase akan ade pindaan..
tiap2 ari akan ade pindaan...
aku pon tgk KPSU aku tuh da naik pening ..
aku ape lagi ....lagi la pening tgk die da kelamkabut..BOLEEE???
lagipon skang ne aku sorang je yang tinggal untuk keje2 typing ne..
sebabnyer adalah kak Kay,
salah seorang staf kat sini dah berpindah ke KEmenterian Kesihatan di Blok E1..

so aku la tinggal kesorangan dan kebizian..huhuhu...

7 lovey dovey:

ummiaqeef said... [Reply]

hehe..excercise skit di samping menonjolkan skill menaip ko tuh..mane tau nti anak ko kuar terus pandai menaip..hahaha..

p/s : aku pun kena tempias parlimen tu..sbb kpsu tu ade suh aku taip gak tp ade 1 soalan je la (dah 4x pinda jawapan)..sabau je la..

baBe_ieza said... [Reply]

hehehe..tu la tau xper..naik lotih jari jemari eden ne menaip...pastu biler smpi turn soalan kat ko tu, aku mesti ckp ne rozi taip..hahaha

ibuhaikal said... [Reply]

ummiaqeef:ayat cam perli gue jekkk...mentang2 la gue nie typist selalu menaip..huuuhuuhuuu

baBe_ieza:siannya dia..takpe2 tak lama lagi ada la orang baru masuk tu..kan nak uat interview nie kan...sabaarrr yeaa...dikkk

baBe_ieza said... [Reply]

hehehe...tu la biler la orang baru nak masuk ne...adoii pala eden da poning ne haaa...

OM & KAY FAMILY said... [Reply]

Cian ieza ku sayang .... nak wat cam na, kalau dekat lehlah akak tolong ... jangan sedih-sedih, nampaknya babay dah pandai menaip dan selalu dengar lagu tap .. tap ... macam ujan turun jatuh atas bumbong ... bila akak tak ada barulah sibuk, masa akak ada tak sibuk pun. Kalau sebelum ni sibuk dah tentu akak tak pegi ...

busyuksayang said... [Reply]

sian iza..sabar ya dear..jgn tension2 k, biar tenang k.kay kat sana...hehehe!!!

baBe_ieza said... [Reply]

kak kay:jgn risau, insyaallah iza boleh handle selagi mampu..

kak jue:iza memg sabar je...keje tetap kene buat jugak kan..

♥ Auni' is 4♥

♥ Auni' is 4♥

♥ HEPY BUFDAY ♥

♥ LOVEY DOVEY ♥