Click Me, U Love Me

Follow Blog Saye

Tuesday, January 5, 2010

peliknyer aku...

hi kowangss..malu
kowang nak tau dak..pagi ne aku nk gi keje kan..
ade la jadik satu kejasian yang pelik..konpius aku neh..:anongnangyari:
alkisahnyer gini, pas bukak pintu grill umah aku, mase nk anta my auni kat bby sitter..
aku mencari la heels aku yang satu ne..
tapi aku tgk heels ne tinggal sebelah kasut je..
aku punyer la terbongkok2 carik kat bawah rak kasut tuh..
manela tau termasuk kat bwh tu kan..
tp xde...aku dah la lmbt nk mencari kasut seblah lg,...aku tanyer la cik habi..
die kate xtaw..aku jadi pelik arr..sebab aku ghase smlm mase aku balik ptg tuh ade jek heels aku tuh..
tup tup pg neh tinggal seblah je..aku jadi nk marah arr, tp xjadi sbb takut lak cik habi marah aku lak..
erm..aku pon mendesidekan pakai la heels lain..adoiyaaii..
pastu kan biler dah aku nk kunci grill tuh, tiber2 jiran depan umah aku datang tego cik habi..
dan kowang taw x aku nmpk aper..abg jiran tuh pegang seblah heels aku yg ilang tuh..
aku jadik terkezut..cane lak heels aku ley ade kat tangan die..
peh tu dis stori arr..heels aku tuh ade kat umah die, die pon jadi pelik..die kate agi penyapu buruk aku pon ade kat umah die tuh..
tak ke pelik tuh, camne lak penyapu aku ngan heels tuh leh berjalan kt umah owang len laks...
mula la aku teringat yg payung kesayangan aku yg Giordano tuh pon dah ilang sebabnyer aku sangkut kat grill umah aku tuh...
kowang ghase sape yg amik mende2 tuh seme...ade pencurik kah..atau hantu kah?
konpius gue la...adoiiii....:anoto:

9 lovey dovey:

Shinnaz Ahmad Rasid said... [Reply]

1 ) mungkin bdk-bdk kat situ nak main-main..

or

2 ) mungkin si 'dia' takde koje la tu dok main mcm tuh..

or

3) mungkin E..hahaha..nk main sorok-sorok ngn ko..

or

4) tak pun ko yg letak..hahaha..ngigau ker..

or

5) jiran ko saje amik pastu letak kt uma dia..motip : nak tegur jiran..hehe..

p/s: sebaik die letak dekat-dekat situ jugak..kalo die letak dalam lif..da setiap tingkat die pegi..haha..

mama_auni said... [Reply]

mengong shinaz, xde keje e nk sorokkan lak..

almaripinkezy said... [Reply]

ngeri haku dgr cete ko....seram2...tp skali ngan penyapu2 tuh....e ckp aper weh?

Mrs. Hakim said... [Reply]

hantulah tu... sabo ye ieza, 'dia' tak tunjuk muka pun dah cukup bagus..hehehehehe..(haku ckp camni, kang nak balik haku jugak yang takottt..)

ibuhaikal said... [Reply]

heeheehee...agaknya dia nk main sorok2 tu..klu tak pun dia pekenan ngan brg2 ieza tu..

ummiaqeef said... [Reply]

aku setuju ngan jawapan shinnaz yg no.5..hehehe...

Shinnaz Ahmad Rasid said... [Reply]

umiaqeef : giler erk..jiran ieza wt camtuh..hahahaha

nmmy84 said... [Reply]

auni bawak jalan2 tak za.haha.mane tau dalam diam2 auni beroperasi :)

mama_auni said... [Reply]

ezy : mula2 e ckp kucing tarik kasut aku, pastu biler aku ckp penyapu tuh ade sekali, die kate ade la owang wat kije tuh

kak mel:sabo je la ne kak

ibuhaikal:ye la sangat berkenan nk mencuri

ummiaqeef:ye la sangat..

wadah:pandainyer auni bangun tgh malam..hehhe

♥ Auni' is 4♥

♥ Auni' is 4♥

♥ HEPY BUFDAY ♥

♥ LOVEY DOVEY ♥